掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

淆晒底!太極開騷鄧建明安排仔仔玩Solo __,太極,

Solo喎!淆都好正常。太極樂隊成員鄧建明(JoeyTang)日前接受電台節目的電話訪問,講到即將在4月13和14日舉行的《太極交響狂熱演唱會》,主持 ...


Solo喎!淆都好正常。


太極樂隊成員鄧建明(Joey Tang)日前接受電台節目的電話訪問,講到即將在4月13和14日舉行的《太極交響狂熱演唱會》,主持人問今次仔仔Justin會如何支持他?Joey就透露今次仔仔會有一段Solo表演,他笑言:「本來我係唔畀佢玩,因為佢要測驗,結果發現個時間唔係嗰個期,咁今次佢會有個Solo嘅演出畀大家笑吓,佢話好緊張囉,係咁問:『其實係點㗎?』我話:『你係咪淆底呀,淆底就算喇!』佢又會話唔係,到第二朝起身又會問多次,我問佢係咪驚,佢又話唔係。其實我都有畀一啲idea佢,雖然佢有同我哋Jam過歌,但係今次係一個Solo,話晒都係一個獨立表演,所以佢係緊張啲嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!