掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

預告再有床戲 晒線陳煒爆被黃光亮抽水 __,黃光亮,陳煒,

藝人陳煒身穿露肩連身裙輕露線頭出席無綫劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,談及衣着性感,她笑言只是普通嘢。問對《果》劇結局收視有甚麼期望,她坦言望見到三字 ...




藝人陳煒身穿露肩連身裙輕露線頭出席無綫劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,談及衣着性感,她笑言只是普通嘢。問對《果》劇結局收視有甚麼期望,她坦言望見到三字頭。

陳煒在劇中向來與岑麗香關係好,她透露會在結局篇與對方關係決裂,會搬到袁文傑屋企住,問可有親熱鏡頭?她說:「會有啲喺床上發生,之前有幕除剩條睡裙色誘佢,睇番先知原來咁勁。(嚟緊有冇咁勁?)唔記得大家睇啦。(大家咁熟有冇尷尬?)冇,點會尷尬。」陳煒又大爆黃光亮剛剛在後台無故觸摸她的腿部:「問佢摸我隻腳做咩啫,佢話我一啲反應都冇,證明唔過電,我咪鬧鬼佢。(佢都夠膽鬧?)佢樣惡啫,佢話最怕女人。」

此外,她表示拍攝無綫新劇《危城First Lady》拍到今早5點,稍後活動結束便要再開工,直言感到疲累,又指天氣忽冷忽熱會容易病,故會服用補品增強抵抗力。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!