掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

《果欄大嫂》終極宣傳 馮盈盈上圍升級原來關M到事 __,馮盈盈,盈盈,

《果欄大嫂》終極宣傳馮盈盈上圍升級原來關M到事今日《果欄中的江湖大嫂》為嚟緊嘅大結局搞咗個終極宣傳,陳煒、黃光亮同馮盈盈等人都有出席活動,陳煒同馮盈盈 ...


  • 《果欄大嫂》終極宣傳 馮盈盈上圍升級原來關M到事


  • 今日《果欄中的江湖大嫂》為嚟緊嘅大結局搞咗個終極宣傳,陳煒、黃光亮同馮盈盈等人都有出席活動,陳煒同馮盈盈都不約而同咁輕輕露出事業線。不過向來語出驚人嘅馮盈盈就話因為經期到,所以上圍升咗級,真係估唔到露事業線都可以提自己M到。

    而黃光亮就喺影相嗰陣輕輕摸煒哥嘅美腿,煒哥就問佢點解要咁做,同時爆黃光亮其實好怕女人,黃光亮就直認不諱,話女人唔可以得罪:「唔知聽日會唔會做咗我事頭婆㗎!唔驚至奇。」問佢解要摸陳煒條美腿,佢就話原本想過電俾對方,但點知完全無反應,仲話:「佢只係覺得好似俾沙紙擦咗一下。」

    鍾意就快D Share啦!