掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

【獨家●52歲忽然變攣】沉香大王女兒狂追陳雅倫 又繑又挨晒恩愛 __,陳雅倫,

一向多仔埋身的陳雅倫,近日又有新寵登場,她全程繑住對方,又挨到實,仲嘟晒咀,真係好sweet㗎!不過今次她身邊的人,是沉香大王簡文樂個女Katie,唔 ...


一向多仔埋身的陳雅倫,近日又有新寵登場,她全程繑住對方,又挨到實,仲嘟晒咀,真係好sweet㗎!不過今次她身邊的人,是沉香大王簡文樂個女Katie,唔通忽然轉性?

低胸透視、魚網黑絲、高衩裙,陳雅倫非常戰鬥格呀!着到咁sexy,只為跟Katie約會。她們先去名店shopping,當然由Katie簽卡啦。

Katie更陪陳雅倫去養和睇醫生,等睇症時,陳雅倫整個人緊靠她。Katie好有默契地幫她攞藥,非常體。之後在半島撐完枱腳,再孖住離開。

Katie家底好厚,跟不少圈中人相熟,更是譚詠麟嘅世姪女。她已經認識陳雅倫三十幾年,一直想追求她,是癡心情長劍。陳雅倫多年的生日派對,她差不多到齊。

Katie本身是能量治療師,近年移居去墨西哥,在當地有工作室,亦會隔空幫香港嘅病人治療,工作都幾忙,但一有時間就返香港陪陳雅倫。

陳雅倫就形容Katie為知己,直言:「大家三十多年朋友,我們無所不談,我跟她沒有隱瞞,關係好好。」

立即按此連結Download: https://goo.gl/NVySCK




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!