掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

尷尬問題!李靄璣唔同老公林奕匡共廁 __,林奕匡,

李靄璣話佢唔會同老公林奕匡一齊用廁所。歌手林奕匡太太李靄璣(Rikko)到中環為品牌活動擔任司儀,早前她與老公接受田蕊妮(阿田)主持的節目《1+1的深 ...


李靄璣話佢唔會同老公林奕匡一齊用廁所。


歌手林奕匡太太李靄璣(Rikko)到中環為品牌活動擔任司儀,早前她與老公接受田蕊妮(阿田)主持的節目《1+1的深情》訪問,獲老公與劇組炮製驚喜:「原本話係我整蛋糕畀驚喜佢,點知係佢畀番驚喜我!阿田係一個非常好嘅主持,好多尷尬嘢都敢問。」

問到最令二人感尷尬的問題?Rikko笑言:「佢問我哋會唔會一齊用廁所,我哋就唔會嘅,可能佢有呢個習慣就以為大家都會我都問番佢一個問題,畀佢話我極度核突,我問佢會唔會同另一半Share香口膠,我老公會問我食唔食然後用嘴Pass畀我!(會唔會共用牙刷?)去旅行時先會。」

講到最近圈中有不少人報喜生B,Rikko表示與老公有共識,會是幾年後的事,她又透露會與老公到上海旅遊,因知道老公喜愛一級方程式賽車,已請朋友安排他到賽車維修場作近距離接觸。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!