掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

咁爆!袁詠儀居然同麥兆輝有親密關係 __,袁詠儀,麥兆輝,

袁詠儀再同劉青雲鬥戲!相隔足足23年,影后袁詠儀(靚靚)終於再與影帝劉青雲鬥戲!二人於中環一間食肆,為麥兆輝執導的英皇電影《廉政風雲煙幕》開工,不過今 ...


袁詠儀再同劉青雲鬥戲!


相隔足足23年,影后袁詠儀(靚靚)終於再與影帝劉青雲鬥戲!二人於中環一間食肆,為麥兆輝執導的英皇電影《廉政風雲 煙幕》開工,不過今次二人由「情侶」變成敵對角力關係,扮演ICAC要員的青雲與貪污的海關關長靚靚「講數」,單是對稿已充滿戲味。不過最「觸目」的,莫過於麥導自爆與靚靚「關係親密」﹕「佢點會肯客串吖?係因為我係佢堂表哥,大家由細玩到大!」

原來所謂的「堂表哥」,實質是麥導媽媽乃靚靚爸爸的表姐,但靚靚與麥導竟是首次合作,而且首天開工便來個大夜班,難怪靚靚笑問「堂表哥」﹕「你唔係諗住要拍到我個仔返學呀?」雖然今次只是客串性質,但靚靚卻大讚角色有所發揮:「以前拍戲大部分都係演好人,今次有得做(戲),睇完劇本我即決定接。」

同青雲「重逢」

不說不知,靚靚與青雲自95年的《山水有相逢》後,在公在私都失聯。今次「重逢」,就連硬漢子青雲都感性地說:「對住佢,以前好多拍戲嘅回憶返晒嚟嘞!」靚靚則謂:「青雲冇乜點變,一樣咁少嘢講,但愈嚟愈有男人味囉!」

至於「新進男神」陳家樂於戲內扮演青雲的下屬。能夠首次近距離接觸偶像,家樂坦言:「佢好投入角色,搞到我除咗打招呼外,乜都唔敢同佢講,不過坐喺度睇佢演出,已經好精彩。」

家樂獲封男神

談到電視劇《逆緣》收視高開,家樂更獲網民封為男神,他謙稱謂:「我好彩,接到個劇有黎耀祥同姜大偉呢啲收視保證,最緊要係大家繼續支持啫。之前我搭港鐵,聽到有3個男人喺度討論《逆緣》,又話陳家樂好Cute。我以為佢哋玩我,但當佢哋發現我,竟然一臉愕然同尷尬,係咁同我講唔好意思,我都開心擴闊咗自己嘅觀眾層。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!