掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

新歌係寫照 小肥同女友異地戀一星期見兩日 __,小肥,

小肥低調處理感情事,仲話好友陳柏宇太高調,江若琳就太嘔心。歌手小肥為TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》作嘉賓,大談即將舉行演唱會的感受。小肥說: ...


小肥低調處理感情事,仲話好友陳柏宇太高調,江若琳就太嘔心。


歌手小肥為TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》作嘉賓,大談即將舉行演唱會的感受。小肥說:「今次以情歌為主題,緊張係因為得一個鋼琴夾我一把聲,所以好易出事。(要特別保護把聲?) 又冇,可能去少啲夜場,因為喺嗰度講嘢要好大聲,容易傷聲。(始終鍾意飲番幾杯?) 我要放鬆,如果唔係好大壓力,我瞓唔着。」

問到小肥是否常常受情傷致唱苦情歌時感受特別深,他說:「唔係,但試過一次,好似我首歌《寵物》咁,我咩都可以為佢做。(即係兵?)其實佢又冇話要收我做兵,係我一廂情願,由佢最初慢慢耍太極到最後出龜波氣功拒絕我,叫我死心,依家做唔成情侶咪做兄妹囉,好鬼老土。」

期間,他又提到新歌《你明日回來》,小肥說:「首歌係我嘅寫照,講異地戀,講我期待佢返嚟嗰日,其實我哋都還可以,佢返內地工作兩個鐘車程,不過一星期得兩日返嚟,(點解之前冇聽你講拍拖?)我覺得唔需要高調,我又唔會刻意講戀情。(你同年啲新人個個都結晒婚?)哈哈!陳柏宇嗰啲就太高調,江若琳就太嘔心,我有諗結婚,其實大家已經好似一家人咁,不過對方唔肯住。(做過乜嘢Sweet嘢?) 我喺佢知我唔識煮嘢食嘅情況下,煮咗幾味同煲湯,都似模似樣!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!