掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

蘇玉華潘燦良獲得舞台劇頒獎禮六項提名 __,潘燦良,蘇玉華,

蘇玉華潘燦良的舞台劇即將於六月載譽重演。藝人蘇玉華與男友潘燦良今日到電台接受訪問,二人去年合演的舞台劇即將於六月載譽重演,五月中會開始綵排。蘇玉華表示 ...


蘇玉華潘燦良的舞台劇即將於六月載譽重演。


藝人蘇玉華與男友潘燦良今日到電台接受訪問,二人去年合演的舞台劇即將於六月載譽重演,五月中會開始綵排。蘇玉華表示雖然劇本、演員等都和首演時一樣,但是會在演技上追求精益求精:「公布咗重演消息之後反應好好,今個禮拜又加咗六場,今次總共會演十八場。我哋都覺得可以做得更好,再做一次就會比上一次要求得咁多,會發掘多啲深層次嘅感覺。」

二人又開心分享道該劇獲得舞台劇頒獎禮的六項提名,其中有四個都是演員提名:「好安心,希望重演可以有多啲朋友嚟睇,呢個劇嘅劇本真係好精彩。(有無信心攞獎?)冇呀,因為對手都好強。其實參加舞台劇頒獎典禮係一件好開心嘅事,氣氛就好似開派對咁,因為大家關係都好親密,會互相支持,得獎者會有好戲劇化嘅反應,件事好溫馨好熱鬧。我頭痛緊着咩衫去好,唔係要着名牌,太盛裝太隨便都唔好,又要靚,都幾難諗。」

潘燦良就說今次在時間安排上亦有巧思:「我哋安排禮拜日嘅場係下晝五點鐘,咁大家又可以瞓晏啲,食個下午茶先來,睇完啱啱好可以去食晚飯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!