掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

名人:奮戰8年終成功!44歲利嘉兒佗B四個月 __,利嘉兒,

利嘉兒造人成功,恭喜!懷孕4個月嚟講個肚真係好大呀!現年44歲的利嘉兒(Lily),2010年下嫁從事製衣及門鎖有米老公後,奮戰8年終於造人成功,一路 ...


利嘉兒造人成功,恭喜!懷孕4個月嚟講個肚真係好大呀!


現年44歲的利嘉兒(Lily),2010年下嫁從事製衣及門鎖有米老公後,奮戰8年終於造人成功,一路恨生B的利嘉兒原來已經見肚,今日佢喺社交網報喜,透露BB將會在秋天出世:「踏入結婚八週年,我和老公收到了上帝很大的恩典~我們即將成為父母了!感謝身邊的家人、朋友及傳媒朋友一直以來的鼓勵及祝福,我們以感恩的心及滿滿的愛期待著(着)秋天BB的來臨。」

東網記者訪問了Lily:她說:「我現在懷孕4個月,全家人都非常開心。老公更是非常緊張,常陪伴我左右。BB性別要等遲些照結構才確定,但無論是仔或女,我們一樣喜歡。我和老公早幾前去了韓國旅行,老公更特別親自同我影了一輯靚相,非常開心。今天post的就是其中一張,影得幾靚。」

今次甘冒做高齡產婦之險的利嘉兒,早前出席活動時曾受訪表示後生時唔鍾意小朋友,因為覺得好冇自由,所以養狗仔唔生人仔,後來當年紀唔細先恨生B,今次利嘉兒終於如願如償,恭喜恭喜!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!