掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

抵碌人情卡!吳浩康請黃偉文填詞有驚喜 __,浩康,吳浩康,

金牌填詞人係信心保證啦!今年出道15周年的歌手吳浩康(Deep)上電台受訪指,最近在固定時間都會舉行《DeepNiteShow》直播唱歌環節,用音樂與 ...


金牌填詞人係信心保證今年出道15周年的歌手吳浩康(Deep)上電台受訪指,最近在固定時間都會舉行《DeepNiteShow》直播唱歌環節,用音樂與 ...


金牌填詞人係信心保證


今年出道15周年的歌手吳浩康(Deep)上電台受訪指,最近在固定時間都會舉行《DeepNiteShow》直播唱歌環節,用音樂與Fans互動、交流:「好難得可以有一個音樂平台畀我唱唔同嘅歌,例如可以玩啲冇咩人識嘅歌,冷門少少都唔緊要,同埋可以邀請唔同人上嚟唱,又玩到好多實驗性嘅嘢,好有新鮮感。」

他又指目前仍是摸索階段,會一直改善直播質素:「即使係一個好普通嘅Live都要準備、投資,第一次開直播嗰陣唔知,就咁用嗰紙巾盒頂住部電話,先知出到嚟會有影響,慢慢學緊。」談及新歌《階磚三》,Deep表示碌人情卡請來黃偉文(Wyman)填詞,令他驚喜滿分:「冇諗過佢會寫呢隻歌畀我,入面用咗好多潮流嘅字眼,犀利在唔只係描述咁簡單,加入咗故事元素。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!