掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

點解以前唔鍾意唱歌?趙碩之話怕出入夜場 __,碩之,趙碩之,

原來佢哋係Friend底!演員趙碩之晚上出席首映撐朋友唐文龍,她受訪時透露近期除了忙拍戲還有到內地登台唱歌,但原來她以前十分抗拒唱歌,她說:「以前唔鍾 ...


原來佢哋係Friend底!


演員趙碩之晚上出席首映撐朋友唐文龍,她受訪時透露近期除了忙拍戲還有到內地登台唱歌,但原來她以前十分抗拒唱歌,她說:「以前唔鍾意出入夜場,覺得學唔到嘢,淨係鍾意演戲,唔覺得搵錢艱難,依家都唔係錢行先,但係心態都轉變咗,依家連電影前期後期都參與,想學多啲野。」

趙碩之近期為多套電影主題曲獻唱,她指要儲了一定數量的歌曲才會考慮出碟。問到會否開騷?她笑說:「冇諗,嚟緊河國榮開show,或者會喺啲『廁所位』表演。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!