掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

孖老公慶太出席開學禮 松浦孭囡囡夠溫馨 __,

日本雜誌拍到橘慶太一家三口現身一間幼稚園的開學禮,當中松浦亞彌更加孭住囡囡,夠晒溫馨!2000年代紅透半邊天的31歲日本偶像女歌手松浦亞彌,與w-in ...


日本雜誌拍到橘慶太一家三口現身一間幼稚園的開學禮,當中松浦亞彌更加孭住囡囡,夠晒溫馨!


2000年代紅透半邊天的31歲日本偶像女歌手松浦亞彌,與w-inds.的32歲主音橘慶太結婚4年,囡囡亦轉眼間經已3歲,今年4月正式入讀幼稚園。本月初兩夫婦出席開學禮時,難得被傳媒拍到一家三口的照片。

據最新一期《女性自身》雜誌報道,慶太的囡囡入讀一間女子大學的附屬幼稚園,開學禮當天慶太着西裝打呔現身,松浦則穿深藍色連身裙配珍珠頸鏈,可見慶太拿出手機,為站在校門看板前面的松浦和囡囡拍照,其後再進入學校禮堂。開學禮結束後,慶太一家最先步出學校,松浦更是孭住囡囡前往停車場攞車,場面夠晒溫馨!

其實松浦自從做媽咪後,已淡出藝能界,雖然去年她由効力多年的事務所,轉投老公慶太的個人公司,但她受訪時坦言以囡囡為先,未考慮復出。而不少網友看到新相後,都覺得她keep得好好,期待她復出的一天。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!