掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

從商有成績!黎美言感恩成功轉型 __,黎美言,

Winkie從商年半已取得成績!歌手黎美言(Winkie)到九展出席頒獎典禮,其創立的拳擊品牌獲頒「香港最受歡迎品牌」,她坦言非常開心,認為從商的挑戰 ...


Winkie從商年半已取得成績!


歌手黎美言(Winkie)到九展出席頒獎典禮,其創立的拳擊品牌獲頒「香港最受歡迎品牌」,她坦言非常開心,認為從商的挑戰很大,雖然之前的格鬥比賽有不少是非,亦令她留下舊患,卻成為自己開展運動事業的動力:「公司成立咗年半,依家有少少嘅獎項,真係好感恩。」

提到正在籌備6月3日的HotCha合體騷,Winkie自認是工作狂,辛苦之餘亦非常興奮:「有時攰到個人好似解體咁,返到屋企會唔記得今日有冇食飯,但辛苦都抵嘅。好開心畀人讚我好Tough,叫我加油。」她表示要構思演唱會的Solo表演,一定會與打拳有關。至於可會叫學生上台?她笑說:「佢哋有講過!但我叫佢哋練好啲先!因為會有好多dancer,又擔心佢哋怯場。佢哋話上台只係講笑,但一直會嚟支持我。」

至於圈外男友可會心痛她辛苦?Winkie甜笑稱很開心對方陪自己傾偈:「佢好支持我娛樂圈嘅工作,不過我近排忙啲,冇時間陪佢,有時我都會摸住佢塊面同佢講Sorry,跟住錫啖佢,佢會體諒我嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!