掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

好有愛呀!ALBS親手整保鮮花獻畀媽媽 __,

ALBS成員參加保鮮花製作坊。為了準備母親節禮物,ALBS(ALittleBitShy)成員Mo旼,Lexy,Luna同Starry早前參與保鮮花製作 ...


ALBS成員參加保鮮花製作坊。


為了準備母親節禮物,ALBS(A Little Bit Shy)成員 Mo旼,Lexy,Luna同Starry早前參與保鮮花製作坊,親手做小花藝裝飾送給媽媽。幾位成員對做小手工一點都不陌生,更透露平時都有做小手工的習慣,不過是第一次製作保鮮花。囡囡咁有心機,相信媽媽們收到後一定好冧!

Luna專心地聆聽導師的指導、認真挑選材料。Lexy表示心情好興奮,Mo旼更話想再學多另一款花藝擺設添!而學習保鮮花藝多年的Starry化身成小老師,協助成員一齊完成作品。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!