掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

自彈自唱超晒班!許靖韻開口嚇窒導師 __,許靖韻,

Angela係《創造101》裏面唯一一個代表香港出戰嘅女歌手。內地首個女團選秀節目《創造101》日前正式開播,許靖韻(Angela)係唯一一個代表香港 ...


Angela係《創造101》裏面唯一一個代表香港出戰嘅女歌手。


內地首個女團選秀節目《創造101》日前正式開播,許靖韻(Angela)係唯一一個代表香港出戰嘅女歌手。第一集係根據一百零一個女仔嘅「天才表演」嚟分班,而Angela就選擇自彈自唱Bruno Mars嘅《When I Was Your Man》。

引起全場哄動

Angela出場後先介紹自己,然後就坐低自彈自唱。可能好多人包括導師在內,都覺得自彈自唱冇乜特色,點知佢一開口就引起全場哄動。除咗一眾參賽嘅女仔,連表現冷靜嘅導師都露出讚嘆神色,原本神情輕鬆嘅導師羅志祥(小豬)即刻連笑容都僵硬埋!原來佢係畀Angela把聲「嚇親」,導師之一嘅張傑忍唔住話:「唱得很好,彈得也很好,我覺得你全身都在呼吸。」

成功入A班

韓國男團EXO前成員黃子韜係節目製作人,佢問Angela點解參加呢個比賽,Angela就話:「自己在跳舞方面其實是挺弱,看到這個比賽,就很想在這個比賽中成長,克服跳舞這東西,然後愛上跳舞。」黃子韜之後叫Angela跟住音樂嚟跳舞,跳咗一小段,小豬就忍唔住幫口:「你看一個女孩子穿這樣,然後blahblahblah,來!come on!」憑住細膩嘅感情同成熟嘅演譯,Angela最後成功入咗A班,而且仲成為當晚最快拎到A級嘅選手添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!