掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

【綱管上女星】朱晨麗大髀磨到出水泡 原來胡定欣仲厲害 __,定欣,朱晨麗,胡定欣,

最近《棟仁的時光》入面有朱晨麗不時跳鋼管舞娛樂大家。大家可能諗朱晨麗本身跳舞好叻,見佢跳到好似好輕鬆咁,睇嚟都係難佢唔到㗎啦。不過,佢就話除非套戲有續 ...




最近《棟仁的時光》入面有朱晨麗不時跳鋼管舞娛樂大家。大家可能諗朱晨麗本身跳舞好叻,見佢跳到好似好輕鬆咁,睇嚟都係難佢唔到㗎啦。

不過,佢就話除非套戲有續集,否則嘅話佢都未必會再掂,因為練鋼管舞實在太過辛苦! 上年四月,朱晨麗就擺咗啲練舞嘅相上IG,當時佢已經先後幾次話好痛,由於手、大髀都要用好大力,最後搞到佢周身傷之餘,大髀內側更加係磨到出水泡,佢仲話為左要達到一定的水準,不停催眠自己,話俾自己聽 一D都唔痛。

今次朱晨麗跳鋼管舞,即時令人諗起N年情陳法拉擘晒髀咁跳,當然亦都唔少得沈卓盈啦! 不過,當時同沈卓盈一齊喺劇集跳鋼管舞嘅,仲有胡定欣。佢唔止晒腿,就連上面條事業線都任睇唔嬲。



鍾意就快D Share啦!