掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

東京拍劇無暇濕平 周柏豪低調行善三贏 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪希望用新歌發放正能量。歌手周柏豪下午到電台接受訪問,為新歌宣傳。他坦言:「轉咗公司後粉絲以為我唔唱,但其實想花多啲時間做好新歌先。以前做歌可為為 ...


周柏豪希望用新歌發放正能量。


歌手周柏豪下午到電台接受訪問,為新歌宣傳。他坦言:「轉咗公司後粉絲以為我唔唱,但其實想花多啲時間做好新歌先。以前做歌可為為派台趕上流行榜,但覺得咁樣有啲本末倒置,依家會覺得做好啲歌可以鼓勵到人、幫到人㗎!」

談到幫助別人,原來柏豪低調行善:「我會將屋企太多贊助嘅衫同飾物影相放上網,用一個超低價錢買畀朋友,然後再將收益自行加碼捐去慈善機構,好似兒童癌病基金,又或者義助老人家按裝平安鐘,呢個做法三贏,大家都開心嘛。(成立個人慈善基金?)呢樣唔識,但知好多前輩都有做,有用嘅。」

下個月將偕同楊千嬅到東京拍攝無綫新劇《多功能老婆》,柏豪預算會逗留一個星期:「應該冇時間shopping,但放工點都可以去食拉麵嘅,不過我好耐都冇買衫喇,太多贊助而我又有服裝品牌,慳番唔少。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!