掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

型爆拎槍指陳國邦 江若琳配合角色食煙 __,江若琳,陳國邦,

江若琳會喺戲中拎槍指住陳國邦。藝人江若琳(Elanne)、陳國邦等到油麻地為劇集拍攝,首次合作的二人在劇中演死對頭,飾演女警的Elanne要追捕演變態 ...


江若琳會喺戲中拎槍指住陳國邦。


藝人江若琳(Elanne)、陳國邦等到油麻地為劇集拍攝,首次合作的二人在劇中演死對頭,飾演女警的Elanne要追捕演變態殺手的陳國邦。

問演女警的Elanne是否有動作戲?她笑言:「最大動作都係拎支槍指住陳國邦,畀我型番次!」Elanne又指最大挑戰是要配合角色食煙:「最辛苦係食住煙講對白,會忍唔住想咳。(未婚夫蕭潤邦嫌你有煙味?)冇,佢都食少少,係同朋友應酬先食。(擔心食煙上癮?)唔會,因為我好鍾意運動,食煙會影響身體同表現。」

而陳國邦在戲中有血腥戲份,笑言拍到成手血及滿地內臟,令人想起當年在電影《廣州殺人狂》中演變態殺人犯。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!