網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

阿女出自傳?吳綺莉轟Andi擺卓林上神枱 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

有傳卓林要出自傳,吳綺莉即炮轟Andi,目的是問她攞錢。藝人吳綺莉(Elaine)與女兒卓林關係進入白熱化,身在加拿大的卓林近日更聯同女友Andi拍片 ...


有傳卓林要出自傳,吳綺莉即炮轟Andi,目的是問她攞錢。


藝人吳綺莉(Elaine)與女兒卓林關係進入白熱化,身在加拿大的卓林近日更聯同女友Andi拍片尋父,更自爆生活艱難,有指卓林亦有意出自傳,當中有談及成龍的話題。

而一直「閉關」的吳綺莉今日終於憔悴出動買外賣,不過對所有問題均不欲回應,及後她接受東網訪問,才願意開腔回應,對於卓林有意出自傳,吳綺莉表現淡然:「舊年係聽過吓!但佢得17、8歲咁細個,有啲咩可以講?呢啲係要成功人士同對社會有貢獻嘅人先出。」

吳綺莉更認為出自傳乃卓林女友Andi的主意:「唔該嗰位30幾歲嘅老師,好好哋去搵工,唔好成日將我個女放上神枱供奉,個女梗係乜都聽佢講,其實卓林以前好乖,自從識咗佢之後就變晒。」

吳綺莉坦言Andi如此動作多多,目的是問她攞錢,但吳綺莉自嘲身無分文,也要努力工作來維持生活,更苦口婆心謂:「我咩都唔想理,希望佢好好睇住我個女嘅健康,呢樣嘢係最重要。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!