網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

趙學而:T-Back都露埋!趙學而曾畀高層話冇價值 __,學而,趙學而,

去得好盡喎!歌手趙學而在紅館舉行個人演唱會,中段趙學而換上一件白色毛毛長DeepV裝上台,唱出快歌串燒期間脫去白色外套,露出銀閃閃的BraTop,大騷 ...


去得好盡喎!


歌手趙學而在紅館舉行個人演唱會,中段趙學而換上一件白色毛毛長Deep V裝上台,唱出快歌串燒期間脫去白色外套,露出銀閃閃的Bra Top,大騷纖腰和瘦削身材,又同女舞蹈員大跳長十分鐘嘅勁舞,令全場沸騰!跳完之後她累得一度攤倒台上,然後坐在台邊說:「我對唔住排舞師,下晝明明仲記得啲舞步,都係甩咗幾吓,我出道以嚟都冇乜幾可跳舞,而家跳兩吓就氣來氣喘,真係年紀大,其實係可以再跳得好啲,但係我已經盡咗我最大嘅能力!」然後她唱出《談一場不後悔的戀愛》和《我恨我是女人》,她說是網民票選想聽她唱的歌。

爭氣加堅持捱到開紅館

到encore部分,她換上一條紫色高衩長裙唱出《最佳位置》後,多謝觀眾和台前幕後工作人員,再唱多兩首歌後,她說:「本身《再見了》已經係最後一首歌,但係有一隻歌我好想可以喺紅館唱多次,但係呢首歌單憑我嘅力量好難唱到,既然身邊冇嗰位前輩,可唔可以請現場嘅朋友同我一齊唱?」正當觀眾以為她要開口唱歌,她突然又說:「我有樣嘢想講,當年有段時間我嘅發展遇上阻滯,嗰陣有個位高權重嘅人同我講:『你冇價值㗎喇!』當一個藝人或者歌手,畀一個位高權重嘅人話佢冇價值,嗰一刻我都未到谷底,然後又有另一名位高權重嘅人同我講:『你唔唱歌唔會死啫!』我喺我嘅上一個演唱會都講過,爭氣呢兩個字係好難。」此時有觀眾大叫說她「贏晒」,她回應道:「贏晒?暫時嘅啫,不過既然我廿幾年都等到,往後嘅日子係點冇人知,每個人都應該為自己選擇嘅嘢而堅持落去。」全場為她歡呼拍手,她最後唱出《誰明浪子心》為演唱會劃上句號。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!