網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

加國養傷做DJ 何俊軒傷愈返港拍戲 __,

何俊軒傷愈返港,即時投入拍攝工作。資深藝人何俊軒早前因為十字韌帶斷裂移居加拿大休養,近日見傷勢有好轉,即動身返港探親,亦趁機參與電影演出,他謂:「畢竟 ...


何俊軒傷愈返港,即時投入拍攝工作。


資深藝人何俊軒早前因為十字韌帶斷裂移居加拿大休養,近日見傷勢有好轉,即動身返港探親,亦趁機參與電影演出,他謂:「畢竟演戲先係我最愛嘅工作,亦係我嘅理想,難得返嚟香港短短日子都獲得賞識,當然要好好把握,又可以同成班好朋友邊拍邊聚舊,真係好感恩!着住戲服嘅感覺真係好享受。」

談及在加國的發展,何俊軒表示剛抵達加國不久,便獲模特兒公司睇中,亦獲當地中文電台邀請加盟擔任DJ,不諱言當時也猶豫過,更謂:「以前最多都係做婚禮司儀,發夢都冇諗過會同DJ扯上關係,今次絕對係新嘗試、新挑戰。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!