網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

名人:遭質疑靚樣 超蓮晒BB相反擊 __,超蓮,何超蓮,

超蓮係天然美女。賭王何鴻燊三房千金何超蓮樣靚身材正,一向深受網民歡迎,仲被封為「最索千金」之一添!估唔到竟然有人質疑超蓮嘅美貌,令佢忍唔住喺網上晒童年 ...


超蓮係天然美女。


賭王何鴻燊三房千金何超蓮樣靚身材正,一向深受網民歡迎,仲被封為「最索千金」之一添!估唔到竟然有人質疑超蓮嘅美貌,令佢忍唔住喺網上晒童年照,用行動力證自己係天然美女。

相中所見,細細個嘅超蓮好有肉地,塊面肥嘟嘟勁得意,加上短頭髮,望落似小男孩,差少少認唔出佢呀!超蓮都自嘲話:「為甚麼小時候可以胖成這樣?重點是下巴!那些說我下巴是假的人自己看,胖成這樣下巴還看得見,晚年運應該不錯。」

唔少網民都讚超蓮愈大愈靚女,果然女大十八變。佢哋又話雖然超蓮細個時比較男仔頭,但五官好立體,同依家個樣冇乜分別,就知佢真係由細靚到大

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!