網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

雨僑冧嫁羅力威拖手到老 __,羅力威,羽翹,雨僑,

一對新人恩愛錫錫,大放閃光彈!
雨僑冧嫁羅力威拖手到老英皇歌手羅力威昨日小登科,一擲百萬迎娶蕭定一旗下藝人雨僑,兩人於婚宴上化身接吻魚咀不停,羅力威更向「羅太」講愛的宣言,希望一直拖 ...


雨僑冧嫁羅力威拖手到老

英皇歌手羅力威昨日小登科,一擲百萬迎娶蕭定一旗下藝人雨僑,兩人於婚宴上化身接吻魚咀不停,羅力威更向「羅太」講愛的宣言,希望一直拖手到老,並自爆結婚令其「荷包」大傷元氣,暫時未敢實行生B「喜好」。

一對新人恩愛錫錫,大放閃光彈!
一對新人恩愛錫錫,大放閃光彈!

31歲羅力威與32歲雨僑結束7年愛情長跑拉埋天窗,昨日於淺水灣餐廳舉行簡單而隆重的結婚儀式,沒有任何接新娘的繁文縟節。早上十一時半,一對新人在戶外草地進行簽字註冊,有逾200名賓客到場觀禮。雨僑翹住爸爸的手進場,一對新人宣誓時互望甜笑之餘,更大方咀嘴。眾賓客其後在餐廳內品嘗西式午宴,婚宴上又播出羅力威為大喜日子而作的新歌,及一首由羅力威作曲、和音、雨僑主唱的合唱歌。

7年長跑繼續Sweet

受訪時,羅力威坦言很多事預計不到,連綵排都來不及,行禮時間比原定遲了半小時,幸好過程順利,他說:「所有嘢比想像中更完美,天氣又配合得好好,Live Band時間攞得好準,成個婚禮進度良好。」問到行禮時可有激動到喊?羅力威搞笑說:「日光日白喊嚟做乜,留番今晚飲醉先喊。」雨僑則笑言因好多親友在場,故要堅強管理好情緒。

問到羅力威可有向太太發表愛的宣言?他坦白說:「冇,你哋都知我唔識講嘢,唔係好慣對住佢咁認真講嘢,平時同佢講嘢都傻更更。」雨僑護住老公說:「如果佢咁認真,我可能會笑。」不過羅力威在記者要求下,一口氣發表愛的宣言:「從今日開始我哋唔再係情侶,係夫妻,我會用我最清醒頭腦,令到你嘅生活井井有條,唔會漏低嘢,唔會唔見嘢,我亦都會用我最大嘅氣力或者雙臂將你嘅重擔分擔,希望用只有你明我嘅邏輯,去發揮幽默感令你開心,希望能夠一直拖住你隻手到老,用拍住拖嘅感覺去過結婚生活。」

  • 放大圖片
  • 放大圖片
羅力威發表愛的宣言,笑言與雨僑老咗都Keep住拍拖。
  • 羅力威發表愛的宣言,笑言與雨僑老咗都Keep住拍拖。

荷包勁傷蜜月無期

提到蜜月之旅,雨僑笑言因突如其來宣布結婚,已有的工作都已安排到7月,故暫未有時間度蜜月。問到造人大計?雨僑聞言笑稱:「婚禮後要回一回氣先!」而羅力威就打趣比喻生B為一種喜好:「呢樣嘢雖然話係一種喜好,即係問你係咪想生,你話想嘅,咪係一種喜好,其實除咗係喜好都要諗得好清楚嘅。結完婚有啲傷傷哋。(荷包傷傷哋?)係,所以要努力做吓嘢。」問到目標生幾多個?雨僑表示大約一至兩個,惟現階段未是時候:「生唔生都事小,最緊要係點教同養,有咗小朋友就要花多啲時間照顧屋企,依家手上仲有好多工作要完成,等到真係完成晒先再諗。」

即使簽字、切蛋糕過程感動,但一對新人都忍住冇喊。
  • 即使簽字、切蛋糕過程感動,但一對新人都忍住冇喊。
  • 放大圖片

文:音樂組

攝:鄭家俊






鍾意就快D Share啦!