網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

食鮑魚都喊? 雨僑人妻首夜爆蝦碌事 __,雨僑,羽翹,

食鮑魚都喊?雨僑人妻首夜爆蝦碌事尋日羅力威和雨僑舉行婚禮,上午去淺水灣進行註冊儀式,晚上則到珍寶海鮮舫筵開十六席,宴請一眾長輩及親友。成個婚禮都係由羅 ...


  • 食鮑魚都喊? 雨僑人妻首夜爆蝦碌事


  • 尋日羅力威和雨僑舉行婚禮,上午去淺水灣進行註冊儀式,晚上則到珍寶海鮮舫筵開十六席,宴請一眾長輩及親友。

    成個婚禮都係由羅力威一手策劃,雨僑就大讚老公厲害。當然佢都有慰勞一下羅力威,夜晚就打算同老公食鮑魚賀一賀,點知搞出笑話。眾所周知,婚禮當日一對新人想進食的時間少之又少。返到屋企之後,雨僑就擔起老婆責任,入廚房煮麵。羅力威話:「噚晚發生咗段小插曲,夜晚兩、三點番到屋企好肚餓,阿僑煮個麵俾我食,諗住簡簡單單開罐平鮑魚,煮完出嚟原來開咗我罐『鎮山之寶』,因為個鮑魚好大隻,我哋兩個又食唔晒,跟住佢覺得自己好似做錯事,喊住食個鮑魚公仔麵。好搞笑呀,全日大家都開開心心,估唔到夜晚喊住瞓。」

    雨僑仲話自己喊到成個小學生抽搐咁樣,覺得好對佢唔住,佢話︰「其實我覺得好唔好意思,因為一番到屋企我好想慰勞吓老公,煮個麵佢食,點知煮出嚟個鮑魚仲大隻過佢碗麵,大家又食唔晒。搞到而家成個禮拜都要食鮑魚,佢而家一起身就要食鮑魚啦。」


    鍾意就快D Share啦!