網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

嘔心親熱戲!林夏薇畀陳家樂鼻水滴落面 __,林夏薇,陳家樂,

林夏薇同陳家樂有感情戲,估唔到親密到咁呀!藝人林夏薇、黎耀祥、陳家樂、翟威廉等出席無綫新劇《逆緣》宣傳,期間眾人大玩布置刨冰遊戲,又安排劇中演冰封人的 ...


林夏薇同陳家樂有感情戲,估唔到親密到咁呀!


藝人林夏薇、黎耀祥、陳家樂、翟威廉等出席無綫新劇《逆緣》宣傳,期間眾人大玩布置刨冰遊戲,又安排劇中演冰封人的家樂,「家法侍候」劇中兩位「後輩」黎耀祥及姜大偉,沒料最終被二人壓低扮打,場面惹笑。

從演以來最多親熱戲

劇中與家樂有感情線的薇薇,被翟威廉明戀更甘願做兵,問到以往拍拖是否很多觀音兵?薇薇笑謂:「我唔做啲咁嘅嘢,呢啲新潮語都係近年先知。」更指今次與家樂不乏親熱戲,可算是從演以來最多的一次,她謂:「之前多數係點到即止,但呢套就真係kiss同有啲親熱動作,拍嗰時好緊張。」家樂則表示雖然拍親熱戲經驗較多,但面對人妻薇薇也難免感緊張。

以為係口水

薇薇更爆與家樂拍攝一場親熱戲時,被對方的鼻水流到其面上,相當嘔心,更謂:「初頭以為係口水,但見佢啲鼻水就嚟滴到我個嘴度。」家樂則表示當時抱恙在身所致,及後也有向薇薇「耍冧」。

家樂摑前輩勁緊張

對於劇中有場掌摑黎耀祥及姜大偉戲份,家樂坦言拍攝時因太緊張,結果打到手僵硬,最後要出動副導演給他練習,他謂:「副導演好好,畀我打咗幾分鐘,隻手先鬆番,其實兩位前輩都叫我照打落去,咁令我更加有壓力,好在後來再拍就一take過。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!