網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

黎小田爆哥哥出道賽拎第二內幕:佢好介意 __,黎小田,

黎小田接受電台訪問談及哥哥。資深音樂人黎小田(Michael)接受電台訪問,談及今日4月1日是一代巨星「哥哥」張國榮逝世15周年,他表示非常懷念,又大 ...


黎小田接受電台訪問談及哥哥。


資深音樂人黎小田(Michael)接受電台訪問,談及今日4月1日是一代巨星「哥哥」張國榮逝世15周年,他表示非常懷念,又大爆當年哥哥參加歌唱的「趣事」:「哥哥係參加麗的電視嘅歌唱比賽入行,佢最後拎咗第一屆嘅第二名,記得佢揀嘅參賽歌係《American Pie》,但其實冇咩人會揀呢首歌做參賽歌,因為首歌太長啦,所以佢嗰時參賽嘅版本係Cut短咗。之後同佢熟咗,佢都有同我講番呢件事,原來佢係好介意,不過當時佢係新人唔敢出聲。」

主持人問到當年如何力邀哥哥加入華星唱片大家庭?Michael笑話一叫佢就入,又同佢講公司會力捧佢:「嗰時我仲親自教佢唱歌,記得畀咗好多貓王嘅Example佢聽,教佢點降低Key唱歌、同埋點唱會磁性啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!