掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

追多個?親子檔晒溫馨!陳敏之自認發女寒 __,敏之,陳敏之,

乖!!藝人陳敏之帶同囝囝雷子樂到中環出席英皇珠寶母親節「MiniMe」親子珠寶系列新品發布會,子樂面對閃光燈有點怕醜,但媽咪敏之喂他食糖後即時手舞足蹈 ...


乖!!


藝人陳敏之帶同囝囝雷子樂到中環出席英皇珠寶母親節「Mini Me」親子珠寶系列新品發布會,子樂面對閃光燈有點怕醜,但媽咪敏之喂他食糖後即時手舞足蹈,更向鏡頭揮手,超可愛!

今年唔追多個

問是否首次帶子樂出活動?敏之說:「今次係第二次,當時好細個,依家一歲四個月,已經大個咗好多!」問老公有否送鑽飾誘她追多個?敏之笑言:「追多個就唔係呢啲喎!我哋好少用禮物嚟交換條件,今年已經排滿工作,餅店計劃進軍內地喺廣州開店,加上拍劇同主持《流行經典50年》,所以一定唔會。」

囝囝電力十足

敏之笑言囝囝電力十足,所以湊得好攰,又指湊小孩如「看牛」:「佢唔係曳,係好多電,我又鍾意帶佢去戶外,去公園接觸花花草草。」敏之又笑言見到朋友生女好羨慕,下一胎想生女:「我係發女寒㗎,見到朋友啲囡囡就變拐子婆,我都恨有個女幫佢扮靚,畀晒啲珍藏佢!(咁個仔冇份?)仔梗係留畀新抱」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!