掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

密密做搵銀 糖妹預告為舞台劇飛台灣特訓 __,糖妹,

糖妹透露忙完宣傳工作之後,就會去台灣特訓3個星期喇!藝人糖妹到九展出席頒獎典禮,獲頒「最有廣告價值藝人」的她認為是很大的肯定:「出道咗咁多年,我都算好 ...


糖妹透露忙完宣傳工作之後,就會去台灣特訓3個星期喇!


藝人糖妹到九展出席頒獎典禮,獲頒「最有廣告價值藝人」的她認為是很大的肯定:「出道咗咁多年,我都算好好彩,每年都有新嘅廣告,舊有客户又會同我續約,係好難得嘅緣份,人哋搵我亦代表我有做好自己,努力有畀人睇到。」至於是否賺很多?她坦言不敢這樣說,但足夠帶父母去旅行也不錯:「依家有錢我會儲埋,希望放喺製作上面。」

糖妹透露5月尾完成《逆緣》及《輝哥為食遊》的宣傳等工作後,就會到台灣為暑假上演的幾米舞台劇特訓3星期:「我係香港區嘅女主角,佢哋要求好嚴格,我要扮一個勁唔似我嘅角色,要做肢體同歌唱訓練。」她指近年忙於工作,覺得有機會進修好正,不過她還要宣傳有份演出的網絡大電影,受訓中途亦要回港開工,很煩惱如何分配時間:「我有用App睇番《逆緣》,要坐定定睇電視就難啲。每次有節目出街,啲街坊都會請我食嘢,好開心,希望拍多啲劇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!