掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

名人:撐親子鑽飾 楊諾思會送首飾畀子女 __,

楊諾思出席親子珠寶系列新品發布會。英皇鐘錶珠寶主席兼行政總裁楊諾思與陳敏之、雷子樂母子,以及何嘉莉與Zoe母女到中環出席英皇珠寶母親節「MiniMe」 ...


楊諾思出席親子珠寶系列新品發布會。


英皇鐘錶珠寶主席兼行政總裁楊諾思與陳敏之、雷子樂母子,以及何嘉莉與Zoe母女到中環出席英皇珠寶母親節「Mini Me」親子珠寶系列新品發布會,楊諾思指市面上流行「親子裝」,認為親子鑽飾亦適合年輕媽咪與子女佩戴:「今次主題包括熊仔,係代表抱抱,仲有撒嬌嘅貓貓、視野好高好遠嘅長頸鹿同狗狗等。」

問是否有準備一套給子女?楊諾思笑言子女都已是「大朋友」,去年有送給他們較成熟的款式。楊諾思表示因子女都在外地,今年母親節會與兄弟姊妹帶媽咪出外食飯慶祝,而父親節亦會為父親慶祝,不會偏心。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!