網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月17日 星期二

毛舜筠首封后慶祝一周 __,毛舜筠,

■毛舜筠在慶功宴上,心情興奮攬着戲中兒子凌文龍。57歲毛舜筠憑《黃金花》首封影后,她受訪時激動哽咽說:「心情難以形容,跳得好行,驚心臟病,一直唔敢望m ...


■毛舜筠在慶功宴上,心情興奮攬着戲中兒子凌文龍。

57歲毛舜筠憑《黃金花》首封影后,她受訪時激動哽咽說:「心情難以形容,跳得好行,驚心臟病,一直唔敢望mon,怕輸咗唔知有乜反應,聽到自己個名第一個反應係感謝神。」身為藍帶廚師的她,透露會跟家人去日本旅行,回港時就煮七日七夜大餐慶祝。對於黃秋生的電影論,她表示不知道,並說:「成晚我嘅心情都好緊張,遊緊魂。」



■葉德嫻笑言沒有人邀怕新戲,不過她想拍女性題材電影。

此外,葉德嫻憑《明月幾時有》三奪最佳女配角,完騷後跟大隊去慶功宴,問到有否新計劃?她笑說:「我𠵱家搵咗個氣功師,朝朝早跟佢練氣功,但係未有新戲開,邊有人請呀!不過我個心好想拍一部女性題材電影,主要針對越南、柬埔寨同非洲呢類國家嘅貧窮問題,希望Bill Gates出手,以佢嘅聰明同能力,一定可以引起各界關注。」

採訪:曹家誠、張俊銘

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!