網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月17日 星期二

潑水節喪玩!葉沛希日日轉Look勁似泰妹 __,

又真係幾似嘅!模特兒葉沛希(Mani)日前參與在香港舉行潑水節,三日都有現身相當熱心,更不同轉Look換上不同的泰國民族造型,包括皇帝Look及仙女, ...


又真係幾似嘅!


模特兒葉沛希(Mani)日前參與在香港舉行潑水節,三日都有現身相當熱心,更不同轉Look換上不同的泰國民族造型,包括皇帝Look及仙女,她說:「已經參與咗幾年,好開心有得玩水同着泰國民族靚衫,好高興今次可以扮演其中一個朝嘅皇帝,好多人仲以為我係泰國人或泰二代,不停用泰文問我係咪泰國人添!」

另外,Mani表示最難忘是擔任兒童Catwalk騷環節的頒獎嘉賓,大讚小朋友行騷表現淡定,甚有潛質做專業Model,最細的小朋友更只得三歲,她表示希望之後可再見到他們展示更多不同服飾。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!