網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月17日 星期二

方力申嗌加油 鄧麗欣:保持初心! __,方力申,鄧麗欣,

鄧麗欣話好鍾意電影呀!藝人鄧麗欣出席電影煞科宴,談到第37屆香港電影金像獎已順利完成,問到是否鬆一口氣?她笑指不知道,感覺像做完大騷後得到一份失落感, ...


鄧麗欣話好鍾意電影呀!


藝人鄧麗欣出席電影煞科宴,談到第37屆香港電影金像獎已順利完成,問到是否鬆一口氣?她笑指不知道,感覺像做完大騷後得到一份失落感,她說:「緊張咗幾個月,亦都準備咗好多嘢。(失望?)真係冇,當日完全係冇諗賽果,覺得回憶好深刻,拎咗個衣着獎,算係對贊助商有交待!」

問到可有朋友安慰?鄧麗欣表示收到不少訊息,賽前有朋友叫她加油,賽後就有朋友表示視她心中的女主角,已經夠滿足!至於舊愛方力申可有傳短訊安慰?她直言沒有,談到方力申

在公開活動上叫她努力,她說:「會,都係保持個初心,因為自己真係好鍾意做戲,咁樣就有動力,有目標,再接再厲,希望有好劇本同好角色!」

問到可會替杜汶澤失落新暹導演一獎而不開心?鄧麗欣說:「少少啦,其實都好想梁雍婷攞新人獎,獎勵係一種鼓勵!」奪得金像衣着獎的她,被問到以後會否再更性感登場?她笑說:「咁要更加努力keep fit,着多啲靚衫,每次唔好令人失望!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!