網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月17日 星期二

咁大鑊?楊埕去完旅行返閨發現空無一物 __,楊埕,

真係睇見都覺得慘!有「清純栢芝」之稱的藝人楊埕(Sabrina)最近趁住工作空檔期飛到泰國曼谷旅行,咁啱呢段時間係潑水節,Sabrina買咗強勁嘅水槍 ...


真係睇見都覺得慘!


有「清純栢芝」之稱的藝人楊埕(Sabrina)最近趁住工作空檔期飛到泰國曼谷旅行,咁啱呢段時間係潑水節,Sabrina買咗強勁嘅水槍同當地人大戰,佢話:「條街咁熱有水射落自己度,其實都幾降溫,不過啲水好污糟,水槍嘅力度亦唔細,近啲都會射盲!所以一定要帶眼鏡。」佢仲參加咗當地嘅音樂節,一邊聽歌,一邊同其他樂迷玩水,坦言非常享受。

不過Sabrina冇諗到愉快嘅旅程過後,落機返屋企後發現屋內冇晒嘢,家人原來已經搬咗屋,但自己唔知:「我知道新屋裝修緊,但估唔到離開咗四、五日,屋企人已經將成屋嘅嘢搬咗去新屋。」佢笑言即刻跑入房睇吓自己床喺咪度,因為實在太攰:「點知一件傢俬都冇剩,打電話叫屋企人接我。」點知低處未算到低,Sabrina話去到新屋打開喼,發現喺泰國買支豉油爆咗,搞到所有衫都沾上豉油漬,不過冇錢財損失已經好好彩!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!