網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

邊位呀?森美索爆「阿妹」突然現身 __,森美,

森美「阿妹」突然出現!唔少嘅男藝人都試過男扮女裝,好似黃宗澤、羅志祥等人都曾經以女裝示人,而出嚟嘅效果唔少人都話好惡頂呀!今日森美突然喺社交網甫咗一張 ...


森美「阿妹」突然出現!


唔少嘅男藝人都試過男扮女裝,好似黃宗澤、羅志祥等人都曾經以女裝示人,而出嚟嘅效果唔少人都話好惡頂呀!今日森美突然喺社交網甫咗一張「女仔」相之餘,仲用一大段英文去介紹自己、話自己係森美個妹,佢留言:「Oh.I'm Sammy's younger sister.Nice to meet you through my brother's IG. I love laughing,having fun and acting like an idiot.I have an open humor.I have absolutely weird chats with my friends and I can laugh about everything,almost,I think ^o^ Do you like me?(我係森美個妹呀。好開心可以透過我阿哥嘅IG同大家見面。我鍾意笑、玩嘢同扮傻。我好有幽默感㗎。我成日都會同我啲朋友傾啲好奇怪嘅嘢,而我覺得自己幾乎咩都可以笑一餐,你鍾唔鍾意我呢?)」

相中見呢一位「女仔」同森美似到十足十,同樣都係眼大大,下巴尖尖。不過明眼人都知,呢個擺明就係森美戴假髮兼加埋特效整出嚟嘅假相,唔好以為咁易就呃到人先得㗎!唔少網民都問森美受咗啲咩刺激,仲有人話「阿妹」靚過大哥,到底係一個咩玩法?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!