網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

良心老闆!譚小環賺錢出分紅回饋員工 __,譚小環,小環,

譚小環港姐出身殺入演藝圈,依家就做咗老闆娘!藝人譚小環由香港小姐搖身一變成為老闆娘,擁有數間小食店的她自言沒想過婚後當少奶奶,老公亦支持她有自己事業。 ...


譚小環港姐出身殺入演藝圈,依家就做咗老闆娘!


藝人譚小環由香港小姐搖身一變成為老闆娘,擁有數間小食店的她自言沒想過婚後當少奶奶,老公亦支持她有自己事業。如今小食店漸上軌道,小環坦言比想像中快回本,但賺到的錢都想回饋給員工,做一名良心老闆娘!

譚小環自小喜歡「掃街」吃小食,所以數年前在機緣巧合下踏上老闆娘之路,她表示:「有日幾個朋友一齊出嚟食飯,講開依家工作停滯不前,又想搵啲嘢搞,講講吓大家有共同嗜好,就係『掃街』篤魚蛋、食碗仔翅,傾吓傾吓不如自己開番間用咗好短時間,一個月已經租舖、入伙、裝修。」

Keep狀態見街坊

問到由藝人轉型飲食業,可要衝破心理關口?小環自言完全沒問題,又笑指如今更需要注重形象:「平時嘅我唔化妝,好男仔頭,如果我唔係做娛樂圈,我連Facial都唔會做!依家真係要Keep番自己狀態,面對咁多街坊,佢哋慕名嚟見我,唔可以貨不對辦。」她又感恩小食店漸上軌道:「比我哋預期中快回本,但我哋回本嘅用途有好多,例如我哋會有勤工獎、年尾分紅,咁樣士氣好啲,始終小食店唔係一個好舒服嘅工作環境,我好開心請到一班好好嘅員工,賺咗嘅錢都要回番畀佢哋!」

恨同周潤發合作

小環亦不主張女士婚後當少奶奶,反而應緊貼社會運作,還甜絲絲指老公給予她100%自由:「佢見到咩唔妥會喺側邊提醒我。」她又強調沒退出娛樂圈,更放風指最想跟偶像周潤發合作:「我未試過喺街撞過佢(周潤發),成日見到朋友同佢Selfie(自拍)成功,不知幾恨!我話有冇搞錯,成日落九龍城都撞唔到佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!