掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

「棄養」風波 大肚符曉薇差啲情緒失控 __,

唔好咁激動喇!歌手陳柏宇(Jason)早前透露家中兩隻狗狗打交問題嚴重,如再惡化或考慮轉交朋友照顧,點知獲網民插爆「棄養」。雖然Jason及太太符曉薇 ...


唔好咁激動喇!


歌手陳柏宇(Jason)早前透露家中兩隻狗狗打交問題嚴重,如再惡化或考慮轉交朋友照顧,點知獲網民插爆「棄養」。雖然Jason及太太符曉薇(Leanne)事後已多次解釋並無「棄養」打算,但係網友依然不停狂轟。

呢日Leanne就喺社交網發文,指事件令佗緊B嘅佢差啲情緒失控。佢提到:「平時d(啲)網上言論點踩我都可以,但一講到動物、遺棄,呢樣真心介意。識我地既(哋嘅)人都知道我地(哋)好愛動物,寧願自己無位訓(瞓)、訓(瞓)得唔好,都比(畀)佢地(哋)上床訓(瞓),因為佢地(哋)鐘(鍾)意,所以為左(咗)佢哋安全健康,我哋搵左(咗)好多方法,不過好多人網上睇到幾隻字,就去判斷我地(哋)係點,仲用非常差勁嘅言語攻擊」,指希望大家責罵人之前,可以先企喺對方嘅角度思考,並好多謝身邊一直支持及相信佢哋嘅朋友。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!