掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

捲入騙案!黃建東出盡渾身解數氹番媽媽 __,黃建東,

媽咪笑番晒~藝人黃建東母親早前被騙徒騙去8萬港元,報警求助變成「懸案」,阿東為氹媽媽開心,曾提議「送贈」8萬給對方,不過卻遭拒絕﹕「我阿媽好有骨氣,話 ...


媽咪笑番晒~


藝人黃建東母親早前被騙徒騙去8萬港元,報警求助變成「懸案」,阿東為氹媽媽開心,曾提議「送贈」8萬給對方,不過卻遭拒絕﹕「我阿媽好有骨氣,話自己嘅鑊自己孭,所以我諗不如借頭借路加家用畀佢補貼啦﹗早幾日我見有份演出嘅劇集煞科,咪約佢出嚟拍吓拖,同佢去食拉麵、買咗個佢最鍾意食嘅榴槤送畀佢,佢即刻開心番晒,仲同我講叫我有時間多啲陪佢就得喇。」

阿東今次送贈榴槤原來別有喻意﹕「我媽咪性格好似榴槤肉咁軟稔稔,但我就希望佢日後好似榴槤殼咁,要識學曉保護佢自己囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!