網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月28日 星期一

【半夜放閃】踏正凌晨12點 阿嬌貼錫錫相賀老公29歲生日 __,阿嬌,鍾欣潼,

雙喜臨門!唔係有喜,而係今日係新婚嘅賴弘國29歲生日!賴太鍾欣潼繼續放閃,今午三點喺ig,即美國時間凌晨12點貼兩人婚禮當日嘅kisskiss相,寫上 ...


雙喜臨門!唔係有喜,而係今日係新婚嘅賴弘國29歲生日!賴太鍾欣潼繼續放閃,今午三點喺ig,即美國時間凌晨12點貼兩人婚禮當日嘅kiss kiss相,寫上Happy birthday,仲@埋老公ig。

已返港嘅阿Sa,都好快手,阿嬌一出post,佢就即刻留言:'Happy birthday Mr. Lai!'不過估計佢以為第一次failed,所以又留多次言,變成講兩次。

賴太咁重視老公婚後嘅第一個生日,賴生就更加啦,今年年初,特登揀喺1月21號——即阿嬌37歲生日時求婚,承諾「會給阿嬌最大的幸福」。而兩人婚禮,亦選在賴弘國生日前舉行,分開慶祝,賴生仲可以收多份禮物(結婚周年+生日),果然有心思。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!