網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月28日 星期一

火辣!洗米嫂比堅尼大方fit晒好身材 __,洗米嫂,周焯華,洗米華,陳慧玲,

「洗米嫂」陳慧玲(Heidi)熱愛運動,潛水、打拳、滑雪、跑步樣樣精,有付出有收穫,洗米嫂身材亦keep得非常好,雖然生了兩個女,但完全無走樣。Hei ...


「洗米嫂」陳慧玲(Heidi)熱愛運動,潛水、打拳、滑雪、跑步樣樣精,有付出有收穫,洗米嫂身材亦keep得非常好,雖然生了兩個女,但完全無走樣。

Heidi昨日在ig就罕有晒出性感泳衣照,空上黑色比堅尼,坐在池邊曬太陽。雖然只有側身照,但身形弗爆,幼腰、圓臀非常火辣。

對比上次晒泳裝,已是近一年前的滑浪相,至於Heidi的黑色比堅尼,走簡約有型運動風,應來自品牌Solid& Striped,屬於和名模Josephine Skriver聯乘的capsule collection,一套價錢約$1500有找。




鍾意就快D Share啦!