網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月28日 星期一

美女學徒 學廚藝人Vs性感素人 __,

洛兒
美女學徒學廚藝人Vs性感素人新一輯《美女廚房》中有18位美女學徒,既有無綫出身的藝員外,更有來自各界的美女本地薑,挑戰美女廚神地位!洛兒素人陣營「網紅 ...


美女學徒 學廚藝人Vs性感素人

新一輯《美女廚房》中有18位美女學徒,既有無綫出身的藝員外,更有來自各界的美女本地薑,挑戰美女廚神地位!

素人陣營

「網紅DJ」洛兒現年25歲,社交網超過12萬粉絲,在DJ界擁有極高人氣,雖然平時愛甫性感相,坦言不擔心網友只留意身材:「留意完我嘅身材,就會留意我嘅演出。」

現年23歲的「34C學霸」陳晨(Elsie),曾參選2017年港姐,為名校美國明尼蘇達大學傳理系高材生,三圍34C、23、34的她直言要挑戰地獄廚神地位:「我專係煮難食嘅嘢,最鍾意煮嘢食時左試右試。」

現年21歲的余潔瀅(Zoe),家姐是影壇新貴余香凝,未來姐夫是人氣急升的陳家樂,在網上以仙氣聞名,三圍31、24、31.5的Zoe自爆是「舞」林高手:「我必殺技係跳Hip Hop,中學時期學咗4、5年。」

陳晨
  • 陳晨
余潔瀅

  • 余潔瀅

藝人陣營

王卓淇自認廚藝平平,特意為節目上網睇片學煮餸,知道之後會將煮食片擺上網等人投票,她說:「我唔爭第一,唔好燒咗個廚房就得。」

現年19歲的邱晴是落選港姐,自知年紀最細,笑指全部美女學徒的廚藝都不突出:「我自己最叻整甜品,希望到時以細心取勝。」

單文柔為節目特別上煮食班,要煮一些特別菜式給評判試食:「入面有個環節要將甜嘅食材煮成鹹味,希望到時唔好食屙啲評判!」

王卓淇

  • 王卓淇
邱晴

  • 邱晴
單文柔

  • 單文柔



鍾意就快D Share啦!