網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

【一日食六餐】綾瀨遙減完15磅 為劇情四天內極速增磅 __,綾瀨遙,

綾瀨遙自爆當年減完15磅於四天內增肥回復原本重量。
日本女星綾瀨遙夥拍竹野內豐、佐藤健合演TBS新劇《繼母與女兒的藍調》將於聽日開播,身為女主角嘅綾瀨遙近日頻頻亮相宣傳,近日更上同台清談節目受訪,暢談出 ...


日本女星綾瀨遙夥拍竹野內豐、佐藤健合演TBS新劇《繼母與女兒的藍調》將於聽日開播,身為女主角嘅綾瀨遙近日頻頻亮相宣傳,近日更上同台清談節目受訪,暢談出道至今嘅演藝生涯點滴,佢仲透露,2004年拍攝日劇《在世界中心呼喚愛》時,曾應劇情需要極速減磅及增肥,當時佢靠不斷狂食,在四日內增肥逾15磅,連主持人都O晒嘴。

33歲嘅綾瀨遙以前係肥妹仔一名,上位後主演日劇版《在世界中心呼喚愛》,飾演罹患血癌嘅高中女生廣瀨亞紀,為配合劇情,佢先靠節食減15磅,又剃光頭演出,後來突然被告知要拍攝生病前嘅回想戲,竟然在四天內以一天食六餐嘅方式快速增肥,果然成功恢復到原本體重。

綾瀨遙回想剛剛冒起時嘅心境表示:「我當時是以拍完這部劇就可以引退回故鄉廣島的心態來演出,全心地投入演繹,終於獲得大家的肯定。」出道17年,綾瀨遙坦言過了25歲後常被父母催婚,笑說:「他們原本希望我能在26歲以前結婚,最近比較少問我了,但我還是覺得對他們很過意不去,也從沒去預想過將來結婚生子的事。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

綾瀨遙自爆當年減完15磅於四天內增肥回復原本重量。 在《在世界中心呼喚愛》中演絕症少女。 在《在世界中心呼喚愛》中演絕症少女。



綾瀨遙以前係肥妹仔一名。

綾瀨遙以前係肥妹仔一名。



近日佢上清談節目受訪。

近日佢上清談節目受訪。

鍾意就快D Share啦!