網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

岑麗香:離巢即造人成功?香香:Tell you more later __,香香,岑麗香,

香香快啲分享好消息啦!藝人岑麗香(香香)上月約滿離開無綫,現在冇乜機會在公仔箱見到佢,好彩女神都不時更新社交網,今日香香就上載一張機艙相,可能係有足夠 ...


香香快啲分享好消息藝人岑麗香(香香)上月約滿離開無綫,現在冇乜機會在公仔箱見到佢,好彩女神都不時更新社交網,今日香香就上載一張機艙相,可能係有足夠 ...


香香快啲分享好消息


藝人岑麗香(香香)上月約滿離開無綫,現在冇乜機會在公仔箱見到佢,好彩女神都不時更新社交網,今日香香就上載一張機艙相,可能係有足夠嘅休息時間,照片中的她容光煥發,一雙電眼仍然好迷人,佢留言透露去巴黎,不過點都唔會一個人去咁浪漫嘅地方,估計佢老公強強都有同行。

不過成件事最奇怪嘅地方就係香香嘅hashtag #loveproject#tellyoumorelater!#feelingblessed,其中的love project同tell you more later就好耐人尋味,網友都估香香係咪已經造人成功?而佢上載嘅相就只影上半身,似層層咁喎,如果真係,就等你好消息喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!