網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

高雲翔出獄 董璇:美好的一天開始 __,高雲翔,董璇,

大陸女星董璇為咗老公真係義無反顧!高雲翔早前喺澳洲捲入性侵案,一直被收押不獲保釋。但董璇卻對老公不離不棄,飛抵澳洲為老公奔波,更甘願做「人質」,在澳洲 ...


大陸女星董璇為咗老公真係義無反顧!高雲翔早前喺澳洲捲入性侵案,一直被收押不獲保釋。但董璇卻對老公不離不棄,飛抵澳洲為老公奔波,更甘願做「人質」,在澳洲租房,且已一次過支付一年租金,並「押上」自己和女兒、奶奶的護照,好讓法官深信其丈夫不會棄保潛逃。

有大陸媒體指高雲翔已於當地時間7月5日出獄,而董璇可算暫時鬆一口氣,昨日佢更喺老公出獄後首次喺微博發文,因為好友去咗佢開嘅親子餐廳開party,董璇就祝福好友嘅仔仔生日快樂!有網民留言同佢講早安,董璇亦有回覆:「美好的一天開始」睇嚟心情唔錯。

另一邊廂,有大陸媒體披露受害者狀況,據傳女受害者在性侵案後,因無法承受輿論壓力,罹患了創傷後壓力症候群,需要有人24小時照顧,而佢喺科技公司擔任主管嘅老公,亦為咗照顧佢,主動辭去年薪百萬嘅工作。




鍾意就快D Share啦!