網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

楊思琦:凍齡有法!楊思琦瞓「美容覺」Keep少女味 __,思琦,楊思琦,

真係好簡單喎!藝人楊思琦、郭政鴻及2014世界華埠選美大賽總亞軍梁安琪,早前到馬來西亞出席健康產品活動,已為人母的思琦仍少女味十足,她分享凍齡心得:「 ...


真係好簡單喎!


藝人楊思琦、郭政鴻及2014世界華埠選美大賽總亞軍梁安琪,早前到馬來西亞出席健康產品活動,已為人母的思琦仍少女味十足,她分享凍齡心得:「休息好重要,要有一個『美容覺』,平時太忙,所以我一有機會就偷偷咁瞓覺。另外我好注重皮膚護理,尤其落妝要落得乾淨,亦會食好多水果、飲大量水。」

思琦今次帶病出席活動,幸獲當地朋友為她煲湯水滋潤,終在離開前一日病愈。至於梁安琪當日以合夥人身份現身,她大讚郭政鴻及思琦相當親切及有禮貌。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!