網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

【等好消息】上月離巢準備造人 岑麗香出發巴黎進行 love project __,岑麗香,

(ig圖片/資料圖片)
(ig圖片/資料圖片)香香話出發到巴黎準備愛的計劃(ig截圖)上月中,岑麗香就喺ig度貼上千字文,宣佈要離開娘家無綫,返加拿大養好身體,準備做媽媽(新 ...


香香話出發到巴黎準備愛的計劃(ig截圖) 香香話出發到巴黎準備愛的計劃(ig截圖)

上月中,岑麗香就喺ig度貼上千字文,宣佈要離開娘家無綫,返加拿大養好身體,準備做媽媽(新聞連結:https://bit.ly/2MZuX4k)。

雖然大家少咗好多機會見到香香,但正在加拿大休假嘅香香,都真係好識做㗎,久唔久就會update吓ig,貼啲靚相同大家分享下,今日佢又喺ig貼咗新相喇,見到香香精神奕奕咁坐喺機艙,雙眼仲好似會發光咁,原來佢喺準備出發去巴黎呀,佢留言話:「Paris, mon cheri!#loveproject#tellyoumorelater!#feelingblessed」。

去巴黎咁浪漫嘅城市,仲要hashtag埋love project,相信香香今次嘅行動並唔係一個人可以做到,估計「同黨」會有佢老公強強,但大家唔使擔心,香香另一個hashtag就已經講明會遲啲講俾大家知,希望呢個消息係話佢造人成功

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!