網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月11日 星期三

港姐2018:脫「胎」換衫!「大肚葉蘊儀」玩開胸 __,葉蘊儀,港姐,

恭喜晒!大家仲記唔記得首輪港姐面試有個「大肚婆」呢?今次真係恭喜佢,因為今日第二輪面試又見到佢喇!有「大肚葉蘊儀」之稱嘅蔡優美上次着紅裙,呢次就脫「胎 ...


恭喜晒!


大家仲記唔記得首輪港姐面試有個「大肚婆」呢?今次真係恭喜佢,因為今日第二輪面試又見到佢喇!有「大肚葉蘊儀」之稱嘅蔡優美上次着紅裙,呢次就脫「胎」換衫,改穿開胸黑色連身短裙,仲紮起頭髮擺埋副超上頭,成個Look唔同晒,個肚唔見咗呀!

佢受訪時就話着黑色衫顯瘦,但都承認要減肥,有做吓瑜伽!談到網民負評佢,佢話唔介意!講到其他佳麗質素唔錯,佢就表示各有各靚,覺得自己優勝之處係對眼大!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!