網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月11日 星期三

過大海賭百家樂好肉緊 陶大宇有冇掩住面 __,陶大宇,

■陶大宇大方承認與朋友到澳門,兼到賭場貴賓廳玩百家樂。互聯網圖片
■陶大宇大方承認與朋友到澳門,兼到賭場貴賓廳玩百家樂。互聯網圖片54歲陶大宇主演一連三輯《刑事偵緝檔案》早前播完,搞到網民對他感興趣,昨日有一條大宇賭 ...


54歲陶大宇主演一連三輯《刑事偵緝檔案》早前播完,搞到網民對他感興趣,昨日有一條大宇賭錢的短片在網上瘋傳,片中見他正在賭百家樂,表情比拍戲時更肉緊。有網民指大宇當時身處澳門銀河賭場貴賓廳,由於他乸口乸面,估計他輸錢,更抵死留言:「一睇就知係地獄黑仔王」,又取笑他正在拍《刑事偵緝檔案捉老千》。

《蘋果》致電大宇時,他大方承認:「前幾日同朋友過澳門玩,冇乜上落,真係嬉戲,唔係好介意人哋點諗,咁大個人唔通我玩吓都唔得咩?」大宇身邊有一位低胸長髮女子,問到是否女友?他說:「佢係我身邊男友嘅女朋友。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!