網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月11日 星期三

世界盃2018:【世三上艦】接班C朗!夏薩特證實要去皇馬 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 今日世界球壇2大話題,法國殺入世盃決賽、C朗拿度過檔祖雲達斯, ...




即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

今日世界球壇2大話題,法國殺入世盃決賽、C朗拿度過檔祖雲達斯,將會串連成夏薩特嘅神奇故事!「夏世三」領軍嘅比利時雖然喺世盃4強不敵法國,不過呢位瀟灑中場仍然唔憂前途,事關啱啱賣走C朗嘅皇家馬德里,已經決定收購夏薩特做「球王接班人」,而夏薩特亦已表態希望「上艦」,預計轉會費會高達2億歐元!

皇馬以1億歐元賣走C朗後,肯定會收購一位頂級巨星嚟接班,法國新人王基利安麥巴比、巴西球王尼馬一直被視為熱門人選,但英國、西班牙傳媒爆料,皇馬會長皮里茲原來早就心有所屬,嗰個人就係比利時中場夏薩特,西班牙媒體《Diario Gol》更指出,皮里茲已扑槌將C朗件7號波衫留畀「夏神」。

夏薩特一直仰慕皇馬前教練施丹,多次表示要效法施丹嘅球王軌跡,雖然該法國教頭已經離隊,不過夏薩特喺世盃4強賽前,就公開表明想踢皇馬嘅心從未改變:「施丹係好特別,不過皇馬係所有球員嘅夢想,無論有冇施丹,皇家馬德里件白色波衫係都與別不同,施丹唔喺度唔會令人想踢皇馬嘅意慾減退。」

皇馬同夏薩特都分別表態,依家就只等車路士放人,27歲嘅夏薩特遲遲唔肯同「藍戰士」續約,而佢目前合約只係剩番2年(2020年約滿),如果一直拖落去,車路士下年將會被逼「賤賣」呢位天才球星,呢一點令車路士放手機會大大增加,有傳皇馬可能願意用2億歐元利誘車路士放人。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!