網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月11日 星期三

【孔雀開屏】被爆孖長腿新女撐枱腳 李澤楷激罕向郭嘉文派定心丸 __,郭嘉文,李澤楷,

李澤楷向郭嘉文派定心丸(Ig圖片/資料圖片)
坐擁逾300億身家嘅「小小超」李澤楷,被爆日前跟長腿新女到半島酒店撐枱腳,在李澤楷身邊兩年的「楷女郎」郭嘉文(Karmen)地位疑似不保!而上月30日 ...


坐擁逾300億身家嘅「小小超」李澤楷,被爆日前跟長腿新女到半島酒店撐枱腳,在李澤楷身邊兩年的「楷女郎」郭嘉文(Karmen)地位疑似不保!而上月30日,李澤楷又被影到跟索女蜜遊泰國,由於該索女戴了黑超遮樣,報道指她疑似是郭嘉文,不知孔雀開屏嘅李澤楷是否左右逢源呢!

《蘋果》向李澤楷求證是否同郭嘉文已分手?李澤楷以短訊回覆:「Karmen and I are doing just fine,thank you. Need to head back to work.Have a gd day!」問到上月尾同遊泰國女子是否郭嘉文?還是半島酒店嘅長腿新女?李澤楷確認郭嘉文冇失寵:「v v last answer:it was Karmen in Bangkok.」至於半島酒店女子是朋友還是工作關係?李澤楷就沒有回覆。

今年4月,李澤楷被讀者「爆相爆片」孖郭嘉文蜜遊華欣,當時被問會否公開戀情?李澤楷首次承認郭嘉文地位:「We are fine, thank you.」(新聞連結:https://bit.ly/2KZ9n2B)而今次被爆與長腿新女撐枱腳,李澤楷雖然冇透露對方身份,但就再次公開肯定郭嘉文「楷女郎」地位,向女友大派定心丸。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

李澤楷向郭嘉文派定心丸(Ig圖片/資料圖片) 郭嘉文獲李澤楷賜「楷女郎」地位穩如泰山(Ig圖片) 郭嘉文獲李澤楷賜「楷女郎」地位穩如泰山(Ig圖片)
李澤楷承認上月底跟郭嘉文同遊泰國(資料圖片)

李澤楷承認上月底跟郭嘉文同遊泰國(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!