網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月31日 星期二

【五億●BB來了】平民food court 開餐 黎諾懿餵完B仔餵老婆 __,黎諾懿,

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2LXVbE5喺劇集《BB來了》,黎諾懿係個好老公兼好爸爸,樣樣就晒老婆同個女。咁現實生活呢?一樣 ...




足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2LXVbE5

喺劇集《BB來了》,黎諾懿係個好老公兼好爸爸,樣樣就晒老婆同個女。咁現實生活呢?一樣係超級暖爸囉!

雖然娶咗個身家億億聲嘅老婆,但黎生黎太生活一向貼地。早幾日先比《壹仔》撞到佢地一家三囗去開餐。 附近有高級餐廳、酒店唔幫襯,一家三囗寧願迫food court ,就算俾人眼望望都冇所謂。 眨下眼就一歳三個月大嘅小春鷄,愈大愈似媽咪。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!